Čeština
Celkem: 0,00 Kč

Kdy a jak dostanu svoji zásilku

Čas dopravy

Pokud jste již obdrželi mail oznamující odeslání zásilky, byla předána vámi vybranému dopravci:

Česká pošta - balík do ruky - zásilka je předána dopravci a následující den, nejdéle do dvou pracovních dnů by mělo být zboží u vás. Pokud ho nedostanete, zeptejte se na své poště, balík by tam měl být. Někdy se stává, že pokud Vás doručovatel nezastihne doma, nedostane se do správné schránky oznámení o uložení zásilky na Vaší poště a balík se po 7 dnech vrací zpět jako nevyzvednutý. Při doručování Vám ještě Česká pošta zašle SMS s oznámením, že Vám balík vezou.

Česká pošta - balík na poštu - zásilka je předána dopravci a následující den, nejdéle do dvou pracovních dnů by mělo být na Poště kterou jste si zvolili. O tomto vás bude pošta informovat formou SMS. Na Vaší poště bude balík uložen 7 dní. Pokud jej nevyzvednete vrací se zpět jako nevyzvednutý.

PPL - dopravní služba - zásilka je pečlivě zabalena a předána přepravní službě. Zásilka by měla být doručena následující den. O doručování zásilky vás bude kontaktovat řidič PPL telefonicky.  Jestliže se Vám nechce čekat na příjezd řidiče, můžete si zásilku nechat uložit na jednom z výdejních míst PPL Partner a tam si ji vyzvednout.

Uloženka - zásilku si můžete vyzvednout na pobočce Uloženka/DPD point/Uloženka partner. Zásilka vám bude vydána na unikátní heslo, které obdržíte v SMS zprávě o uložení. Zásilku vám může vyzvednout i někdo jiný, než komu je adresována. Stačí mu sdělit heslo potřebné k vydání.

Osobní odběr  -  Zboží si můžete vyzvednout a zaplatit v hotovosti při převzetí v sídle společnosti na adrese: Tradag spol. s r.o. - Textilní 3411/5, Ústí nad Labem 400 01, GPS: 50.657945,14.003735 . Zboží bude uloženo jeden týden od potvrzení o připravení k výdeji. Po této době je objednávka automaticky zrušena. Výdejní doba je pondělí až pátek od 8:00 do 11:00 hod a od 12:00 do 15:30 hod. Podrobnosti lze domluvit na telefonu: 475 211 379 nebo 602 280 718. Tento způsob odběru je zdarma - platíte pouze cenu zboží. Platba v CZK, nelze platit kartou.

Doporučení pro převzetí zásilky od přepravní služby - zboží od řidiče řádně při převzetí překontrolujte. Jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem Pošty či PPL.. Nenechte se odbýt tím že řidič nemá čas. Převzetím zásilky, které vyjadřujete podpisem, veškerá odpovědnost přechází na vás! Proto nikdy nepodepisujte přepravci přepravní list před řádnou vizuální kontrolou zásilky.  Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu. V případě poškození zboží dopravou je tento záznam nutný! Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

Jak budete platit za dodanou zásilku záleží na vámi zvoleném způsobu:
Dobírka -  vyčkejte na doručení zásilky. Úhradu provedete při převzetí zboží přepravci v hotovosti (nelze platit platební kartou).
Platební karta - vaši platbu jsme obdželi od banky. Již nic neplaťte a vyčkejte na doručení zboží.
Převodem - po úhradě zálohové faktury vyčkejte na doručení zboží.
Hotovost - Zboží si můžete vyzvednout a zaplatit v hotovosti při převzetí v sídle společnosti.